IMPORTANT! Canvi en certificat per a la connexió a la xarxa wifi EDUROAM

Data de la notícia: 14-07-2016

A partir del 18 de juliol a les 10:00 l'actual certificat deixarà de funcionar.

El Servei d'Informàtica de la Universitat d'Alacant informa que a partir de les 10:00h del dilluns 18 de juliol l'actual certificat per a la connexió a la wifi EDUROAM deixarà de funcionar. A partir d'aqueix moment els dispositius que no estiguen actualitzats, donaran error en intentar connectar-se.

Procediment per a canviar el certificat (pot fer-ho ja si NO té dispositius android i windows phone. Si sí té un dispositiu android o windows phone ha d'esperar al dilluns després de les 10:00h perquè funcione la connexió):
  1. Desinstal·le, si escau, la configuració anterior (en android no és necessari eliminar la configuració de eduroam).
  2. Des de cada dispositiu, connecte's al portal https://cat.eduroam.org i prema en el rectangle: “Usuari de eduroam: descarrega el teu instal·lador eduroam”. A continuació trie Universitat d'Alacant en la finestra emergent.
  3. El portal detecta automàticament el sistema operatiu del dispositiu que està utilitzant, però si el portal s'equivoca, prema en l'enllaç “Totes les plataformes”. Descarregue el fitxer que el portal li proposa per al seu sistema operatiu.
  4. Segons el sistema operatiu seleccionat, instal·le el fitxer descarregat o seguisca les instruccions del document que se li mostra.

Si té algun problema o necessita més informació, envie un missatge a wireless@ua.es.