Termini de preinscripció a Cursos d'Adaptació 2016-2017

• GRAU EN ENGINYERIA CIVIL  del 7 al 13 de juliol

• GRAU EN ARQUITECTURA TÈCNICA  del 7 al 13 de juliol

• GRAU EN ENGINYERIA EN SO I IMATGE EN TELECOMUNICACIÓ  del 7 al 13 de juliol

Per a realitzar la preinscripció s'ha d'emplenar el formulari online corresponent al curs al que desitja accedir.

L'alumnat titulat en la UNIVERSITAT D'ALACANT no necessitarà adjuntar documentació, bastarà amb emplenar les dades en el formulari. Per als alumnes de la Universitat d'Alacant amb plans d'estudis no estructurats en crèdits (Enginyeria Tècnica d'Obres Públiques i Arquitectura Tècnica pla 77) la nota mitjana vàlida a l'efecte de baremació serà la concretada en els certificats per a plans no renovats que s'expedeixen en secretaria. Aquests alumnes, si desconeixen la seua nota mitjana, podran sol·licitar el certificat en la secretaria de l'EPS per a constatar-la o emplenar l'apartat de nota mitjana del formulari online amb un zero, provisionalment, nota que després serà corregida degudament des de secretaria.

L'alumnat titulat en ALTRES UNIVERSITATS haurà d'adjuntar, telemàticament, en arxiu adjunt al formulari online, la següent documentació:
•    Fotocòpia del DNI
•    Certificació Acadèmica en el qual es farà constar la nota mitjana d'1 a 10.
•    Títols o taxes d'expedició del títol.

Informació sobre els cursos d'adaptació: