Quarta Edició del Programa de Beques de Formació a Xina de **Huawei Espanya, ?El Futur de les TIC?

Data de la notícia: 13-06-2016

AMPLIAT TERMINI FINS Al 19 DE JUNY

Huawei Espanya ha llançat la quarta edició del seu programa de Beques de Formació a Xina El Futur de les TIC'. A través d'aquesta iniciativa, 15 estudiants seleccionats rebran una beca formativa, d'una durada aproximada de dues setmanes, per a formar-se en la seu central de Huawei en Shenzhen i a Pequín (Xina), on podran conèixer in-*situ l'entorn dinàmic i global de Huawei en el seu país d'origen, així com la cultura xinesa. Les Beques de Formació abordaran continguts relatius a àrees tecnològiques, com Cloud Computing, Big Data o xarxes 3G i 4G.

L'objectiu d'aquest programa, la companyia cerca promoure la millora de l'empleabilitat dels joves espanyols a través de la capacitació de talent en l'àrea TIC, en el marc de la seua estratègia de Responsabilitat Social Corporativa, ‘Creant Oportunitats a través de l'Educació'.

El programa de Beques de Formació per a estudiants 'El Futur de les TIC' és una iniciativa de Huawei Espanya, emmarcat dins del Programa global de Formació 'Seeds for the Future', que en el nostre país va arrancar en 2013 i des de llavors ha becat a un total de 45 estudiants de tota Espanya.

¿Qui pot participar?

• Estudiants deº 2 o 3º curs d'Enginyeria de Telecomunicacions o Informàtica.
  • Els estudiants han de tenir entre 19 i 25 anys.
¿Com participar?

Per a participar en el procés de selecció, els estudiants interessats hauran de presentar en la pàgina web www.elfuturodelastic.com:

1. Una idea creativa en anglès, en format vídeo, sobre com la tecnologia pot ajudar a la societat del futur, cap a on van a evolucionar les TIC o quines tendències poden sorgir en els pròxims anys.
  2. CV en anglès.
  3. Carta de motivació en anglès.

DATA LÍMIT: 19 JUNY, 2016 FINS A les 23:59h.