Acte de presentació de videojocs

Data de la notícia: 10-06-2016

El dissabte 11 de juny a les 12:00 es presentaran en un acte públic els videojocs realitzats durant el curs 2015-16 en l'Expert Universitari en Disseny i Creació de Videojocs. L'acte tindrà lloc en la Sala de Conferències de l'Edifici Sant Fernando 40, en el centre d'Alacant.

Al llarg del curs 2015-16 els estudiants del títol d'Expert en Disseny i Creació de Videojocs han format quatre grups multidisciplinaris, amb l'objectiu de desenvolupar un videojoc cadascun d'ells. Aquests videojocs han sigut desenvolupats mitjançant els motors Unity 5 i Unreal Engine 4.

Aquest pròxim dissabte 11 de juny a les 12:00 realitzarem un acte públic en el qual es presentaran els videojocs desenvolupats durant aquesta última edició del títol d'expert. La presentació tindrà lloc en la Sala de Conferències de l'edifici San Fernando 40, en el centre d'Alacant.

L'entrada a l'esdeveniment és lliure, esperem comptar amb la vostra assistència. També es podrà seguir en directe via streaming.

Més informació en el següent enllaç: