Curs ?Transformació digital: tecnologies de la informació per a NO informàtics?

Data de la notícia: 01-06-2016

De l'11 al 13 de juliol es va a celebrar en la Universitat d'Alacant, en el marc dels Cursos d'Estiu “Rafael Altamira”, el curs “Transformació digital: tecnologies de la informació per a NO informàtics” organitzat per la Càtedra Santander-UA de Transformació Digital.

El curs, plantejat des de la perspectiva d'experts en les tecnologies de la informació, està dirigit a estudiants universitaris i professionals de tots els camps de coneixement (excepte els relacionats amb la informàtica, tal com reflecteix el seu títol) amb l'objectiu que comprenguen les característiques i el potencial d'aquesta nova societat digital fortament caracteritzada per les tecnologies informàtiques, perquè puguen traure'ls el màxim profit en la seua vida personal i professional. Encara que també poden realitzar-ho persones procedents dels camps relacionats amb la informàtica, però assumint que no es van a abordar aspectes tècnics (el com) sinó aspectes estratègics (para quins).

És per açò que considerem que el curs pot ser d'interès per a l'alumnat de l´EPS.  La inscripció ja està oberta. El curs té una durada de 20 hores i és convalidable per 2 crèdits LRU/*ECTS.

S'ha preparat un programa cuidat i actual, que considerem que pot ser d'enorme interès per a qualsevol universitari. Es pot trobar tota la informació del curs en l'enllaç: