ARQUITECTURES EFÍMERES EN PAISATGES CULTURALS

Data de la notícia: 23-05-2016

NOVA ARQUITECTURA EFÍMERA S'INSTAL·LARÀ EN ESPAIS CULTURALS I URBANS D'ALACANT PER A CELEBRAR DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS 2016

Un conjunt de set instal·lacions realitzades per estudiants de la Universitat d'Alacant (UA), proposa reflexionar sobre la capacitat de l'Arquitectura Efímera per a produir nous paisatges culturals en l'espai urbà. L'acció es duu a terme a l'entorn del Museu d'Art Contemporani d'Alacant (MACA), el Museu d'Aigües d'Alacant (M2A), la seu de Vins Alacant DOP i en el Museu de la Universitat d'Alacant (MUA).

La iniciativa es realitza en ocasió del Dia Internacional dels Museus 2016, i en ella participen 20 estudiants del tercer curs d'Arquitectura, sota l'adreça de l'arquitecta i professora Adriana Figueiras i la col·laboració dels arquitectes Alejandro Soriano i Salvador Serrano.