Fab Lab Alacant fa una trucada a projectes per a construir 2 prototips d'emergència per a campaments de refugiats i participar en el festival internacional d'arquitectura ema3 2016.

Data de la notícia: 02-05-2016

Com cada any torna el festival internacional d'arquitectura ema3 que està vegada tindrà com a temàtica l'arquitectura d'emergència, construccions de ràpid muntatge i desmuntatge, que puguen pal·liar les denses aglomeracions de refugiats en diferents regions del planeta i baix diverses circumstàncies. Tenint com a paràmetres la innovació, l'economia de recursos tant en l'aspecte constructiu com en l'ús responsable de noves tecnologies i materials. Sempre sota la consigna d'adaptabilitat al context i mitjà en el qual s'estiga treballant.

Per a aquesta edició plantegen un exercici a escala real d'un campament de refugiats en el campus ETSAV (Escola Tècnica Superior d' Arquitectura del Vallès). On s'instal·laran prototips dissenyats i construïts pels participants, els qui hauran d'utilitzar-los com habitessis durant els dies de l'esdeveniment (30/juny-3/juliol).

Fab Lab Alacant participarà amb un prototip que desenvoluparà en el seu laboratori, però a més fa una trucada a projectes de tota la EPS que vulguen participar. Se seleccionaran mitjançant jurat 2 pavellons més que disposaran de finançament per a la seua producció en les màquines del **Fab **Lab i transport al festival. La data de lliurament és fins al 27 de maig i poden participar tant estudiants com a egressats i professors de la EPS.

+info en Fab Lab Alacant?