Jornada Richard Stallman

Video de la conferència

Dijous 19 de Maig a les 12h

PARANINFO DE LA UNIVERSIDAD DE ALICANTE
Saló d'Actes de la Facultat d'Educació

L'Escola Politècnica Superior juntament amb la Consellería de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació de la Generalitat Valenciana organitza la xarrada "Governe obert i programari lliure: feia un nou model d'administració". L'objectiu serà difondre els avantatges (polítiques, socials, tecnològiques.) de l'ús del programari lliure entre les administracions públiques valencianes i els i les professionals d'informàtica.

El públic al que anirà dirigit: estudiants en general i concretament estudiants d'informàtica, tècnics d'informàtica d'ajuntaments, regidors, associacions, públic en general.

CONFIRMEM L'ASSISTÈNCIA DEL MATEIX RICHARD STALLMAN. No perdis aquesta gran oportunitat de conèixer al fundador del moviment del programari lliure al món.

ACCÉS LLIURE FINS A COMPLETAR AFORAMENT

A causa que EL PARANIMF ÉS EL LLOC MÉS GRAN DEL QUE PODEM DISPOSAR A la UNIVERSITAT, LLEVEM LA INSCRIPCIÓ QUE TENÍEM PER A l'ESTIMACIÓ DE L'AFORAMENT.
>>>> CONFIRMACIÓ D'ASSISTÈNCIA A JORNADA RICHARD STALLMAN <<<<

NOTA: Richard Stallman sap parlar en castellà.

NOTA 2: NO hi haurà emissió en directe. Es gravarà i pujarà a internet posteriorment.

NOTA 3: se ruega llegar con antelación. En cuanto comience la conferencia se cerrarán las puertas.

ACTUALITZACIÓ: