TRIATLÓ D'IDEACIÓ EMPRESARIAL

Data de la notícia: 11-04-2016

La TRIATLÓ D'IDEACIÓ EMPRESARIAL és una iniciativa / concurse que es realitza en el marc de Marató d'Ocupació i Autoocupació de la Universitat d'Alacant. El seu objectiu és potenciar el procés de generació d'idees mitjançant activitats d'estímul de la creativitat i cultura emprenedora. El concurs es realitzarà en tres fases cadascuna de les quals està relacionada amb algun aspecte fonamental del procés de generació d'idees.

Més informació i inscripcions en: http://uaemprende.ua.es/es/noticias/triatlon-de-ideas-empresariales-2016.html