Premis a la innovació tecnològica aplicada a finalitats humanitàries.

Data de la notícia: 27-03-2016

Cruz Roja organitza els premis a la innovació tecnològica aplicada a finalitats humanitàries.

Els premis s'atorgaran a desenvolupaments per a dispositius smartphone, corresponents a cadascuna de les tres categories que se citen a continuació:
1. “Vida Activa”. Nova aplicació que contribuïsca a la millora de la qualitat de vida, l'autonomia personal i/o la promoció de l'envelliment actiu i de les persones cuidadores.
2. “Salut Constant”. Nova aplicació que contribuïsca o ajude a millorar la qualitat de vida, l'accessibilitat i l'autonomia de les persones en l'àmbit de la salut.
3. “Aplicació Infància-Jove”. Nova aplicació que contribuïsca o ajude a millorar la qualitat de vida i l'autonomia de les persones joves i infància.

Cadascun dels premis estarà dotat amb la suma de quatre mil euros (4.000 €) i anirà acompanyat d'una escultura commemorativa.

Més informació en: http://www.cruzroja.es/principal/web/cruz-roja/premios-tic