CURS DE TERMOGRAFIA INFRAROJA APLICADA A l'EDIFICACIÓ

Data de la notícia: 21-03-2016

El curs està organitzat des del Departament d'Edificació i Urbanisme i tindrà lloc entre el 14 i el 22 d'abril de 2016. Dirigit especialment a alumnes del Grau en Arquitectura Tècnica, Arquitectura i Enginyeries.

El curs “LA TERMOGRAFIA INFRAROJA APLICADA A l'EDIFICACIÓ: DETECCIÓ I ANÀLISI DE SISTEMES CONSTRUCTIUS, ESTUDI DE PATOLOGIES I PROPOSTES DE REHABILITACIÓ D'EDIFICIS“ està indicat per a tècnics del sector de la construcció, i el seu objectiu és aprendre les tècniques de la termografia infraroja i els seus possibles usos en el camp de l'edificació, posant l'accent en la seua aplicació a l'anàlisi dels elements constructius, detecció de les seues patologies, propostes de rehabilitació, i la seua utilitat en la redacció d'informes tècnics. Per a açò s'explicarà el maneig de diversos models de càmeres **termográficas existents en el mercat, així com les tècniques a utilitzar per al seu aprofitament, i es realitzaran diversos exercicis i pràctiques que permetran l'adquisició dels continguts teòrics.

El curs s'organitza des del Departament d'Edificació i Urbanisme i tindrà lloc entre el 14 i el 22 d'abril de 2016 i està dirigit especialment a alumnes del Grau en Arquitectura Tècnica, Arquitectura i Enginyeries.

S'adjunta el cartell i la web on es podrà consultar tota la informació i el formulari d'inscripció.