Obert el termini de inscripcio en LLANÇADORA INICIA de noves idees de empreniment.

Data de la notícia: 03-03-2016

Logo Grande

S'obri el termini d'inscripció de noves idees empresarials en el programa LLANÇADORA INICIA per a recolzar idees encara no desenvolupades i ajudar-les a convertir-se en projectes d'empresa. Finalitza el dia 17/03/2016

Obert termini d'inscripció d'idees empresarials en LLANÇADORA INICIA

¿Tens un projecte o una idea de emprenimet i vols començar a desenvolupar-la amb una mica d'ajuda?

S'acaba d'obrir la convocatòria del programa LLANÇADORA INICIA ( http://www.lanzadera.es/programa-inicia/ ) per a premiar i impulsar noves idees empresarials.

Est és un programa de suport a noves idees de emprenimet que t'ajudarà a millorar la teua idea i a convertir-la en un producte amb el qual podràs iniciar la teua empresa.

Podràs optar a:

• 3 mesos de programa de suport prorrogables fins a 11 amb formació i assessorament personalitzats.
  • Instal·lacions en Marina d'empreses.
  • Finançament per al projecte.
  • Networking amb altres emprenedors.
  • Accés a la xarxa de contactes de LLANÇADORA.

Per a inscriure't, segueix aquest enllaç i inscriu-te abans del 17 de març de 2016.

Més informació ací