Audiència Pública de la Comissió d'Avaluació Externa del Màster en Enginyeria Geològica

Data de la notícia: 03-03-2016

Durant els dies 9, 10 i 11 de març, la Universitat d'Alacant rep la visita d'aquesta Comissió d'Avaluació Externa del Màster en Enginyeria Geològica. La missió d'aquesta comissió és avaluar la implantació i el desenvolupament del màster i verificar el correcte compliment de la Memòria Verificada del Màster aprovada per l'ANECA.

El dia 11 de març a les 10:30 està prevista una audiència pública en la Sala de Juntes de la Facultat de Ciències (0007P1005), perquè qualsevol persona interessada a presentar una aportació a aquesta comissió com a contribució al procés d'avaluació, puga fer-ho.