Microsoft University Tour 2016

Data de la notícia: 01-03-2016

Logo Grande

Est és un Tour dut a terme per l'equip de Developer eXperience de Microsoft a Espanya en el qual mostren quins són les eines al nostre abast i com poder aprofitar-les, no solament per a la universitat o el món laboral, si no per a traure partit i millorar la nostra marca personal. També es parlarà sobre els clubs de les universitats, programes per a estudiants i com pertànyer a ells.

El pròxim dia 8 de Març tindrà lloc en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica Superior I el Microsoft El pròxim dia 8 de Març tindrà lloc en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica Superior I el Microsoft University Tour. Est és un Tour dut a terme per l'equip de Developer eXperience de Microsoft a Espanya en el qual mostren quins són les eines al nostre abast i com poder aprofitar-les, no solament per a la universitat o el món laboral, si no per a traure partit i millorar la nostra marca personal. També es parlarà sobre els clubs de les universitats, programes per a estudiants i com pertànyer a ells.

L'únic requisit per a participar és portar activada la subscripció de Microsoft Azure gratuïta per a estudiants que podem aconseguir en DreamSpark. Ací teniu com fer-ho: web video.

L'agenda serà la següent:
  • 10:00 – Back to the Future: tú eres el creador de la tecnología del mañana
  • 10: 45 – Raiders of the Lost Code: haz tus prácticas como un profesional
  • 11:30 – Descanso
  • 12:00 – The Lord of the Codes: un IDE para controlarlos a todos
  • 12:45 – The Big Cloud Theory: tu web no tendrá límites
  • 13:15 – Person of Interest: tú eres el objetivo
Més informació: aka.ms/universitytour15
Inscribete ací: https://msevents.microsoft.com/CUI/EventDetail.aspx?EventID=1032723416&Culture=es-ES&community=0