Concurs del EDPR University Challenge 2016, 8ª Edició

Data de la notícia: 25-02-2016

Logo Grande

Informar que estem donant començament al llançament de la segona fase del Concurs EDPR University Challenge de l'any lectiu 2015/2016, que té com a termini el dia 15 de Març per a inscriure's i 14 de Juny per al lliurament final dels projectes.

Aquest concurs té com a objectiu incentivar l'univers acadèmic de totes les universitats espanyoles ja siguen estudiants de grau, postgrau i màster perquè posen en pràctica els coneixements adquirits en el desenvolupament d'un projecte, en l'àmbit de l'administració i direcció d'empreses (business), enginyeria, innovació i sostenibilitat, amb el lema: “EDP i les energies renovables: un futur braç a braç” i intentar acostar els estudiants al mercat laboral.
El concurs contempla una sèrie de premis per als millors projectes:
  • Primer Classificat: 6000 euros per als estudiants del projecte guanyador i 3000 euros per al docent orientador. Possibilitat de realitzar unes pràctiques en EDP Renovables.
  • Segundo Classificat: 3000 euros per als estudiants i 1500 euros per al docent orientador.
  • Tercer Classificat: 2000 euros per als estudiant i 1000 euros per al docent orientador
Des del nostre punt de vista és vital la participació dels professors ajudant i motivant als alumnes, potenciant al màxim els equips.

Els convidem al fet que visiten la pàgina web para més informacions http://goo.gl/jm7e24