Conferència Iñaki Berenguer

Data de la notícia: 22-02-2016

Logo Grande

Dijous que ve 25 de febrer a les 16:00 hores, Iñaki Berenguer, va a donar una conferència en la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials: http://economicas.ua.es/es/vpe/actividades-vpe/conferencia-inaki-berenguer.html

Potser puga interessar als estudiants de la Politècnica posat que Iñaki és enginyer superior de telecomunicacions per la Universitat Politècnica de València. Va obtenir Màster i Doctorat en Enginyeria per la Universitat de Cambridge (Anglaterra), un Màster per la Universitat de Columbia i un MBA del Massachusetts Institute of Technology (MIT).
Va ser fundador i CEO de Contactive (26 empleats), adquirida en 2015 per Thinkingphones. També ha sigut fundador i CEO de Pixable (55 empleats) adquirida en 2012 per $30Milions per SingTel, el segon major operador de telecomunicacions global.
Actualment és fundador i CEO de Coverwallet, una startup d'assegurances de NY.