Esdeveniments sobre empreniment en la setmana del 22 al 26 de febrer

Data de la notícia: 19-02-2016

Logo Grande

Aquesta setmana hi ha dos esdeveniments importants per a aquells de vosaltres que estigueu considerant emprendre una idea o projecte

Benvolguts/as amics/as:

Aquesta setmana pròxima hi ha dos esdeveniments importants que interessaran a aquells alumnes i alumnes de la EPS que desitgen introduir-se en el empreniment o avançar més en aqueixa línia.

El dilluns 22, a les 11h, en el saló d'actes de la EPS 1, tindrà lloc l'esdeveniment "EPS: Dones Emprenedores - TIC" i amb ell s'intentarà promoure el empreniment de l'alumnat i millorar la visibilitat de dones emprenedores en l'àmbit de les TIC.

Aquest acte tindrà una durada d'hora i mitja.

(Més informació ací)

El segon esdeveniment, que se celebrarà el dijous 25 de febrer a les 16:00h en el saló d'actes de l'edifici Germà Bernàcer, consistirà en una conferència d'Iñaki Berenguer titulada "Consells per a emprendre des de zero: què m'ha funcionat a mi"

Iñaki Berenguer és enginyer superior de telecomunicacions per la Universitat Politècnica de València.

Va ser fundador i CEO de Contactive (26 empleats), adquirida en 2015 per Thinkingphones. També ha sigut fundador i CEO de Pixable (55 empleats) adquirida en 2012 per $30 Milions per SingTel, el segon major operador de telecomunicacions global.
Actualment és fundador i CEO de Coverwallet, una startup d'assegurances de **NY.

(Més informació ací)

Tots dos esdeveniments són del màxim interès per als quals de vosaltres esteu començant els vostres projectes de empreniment o esteu considerant fer-ho. No us els perdeu!