Audiència Pública de la Comissió d'Avaluació Externa

Data de la notícia: 11-02-2016

La comissió avaluarà la titulació de Màster Universitari en Prevenció de Riscos Laborals.

Durant els dies 24, 25 i 26 de febrer, la Universitat d'Alacant rep la visita de la Comissió d'Avaluació Externa per a la reacreditació del Màster Universitari en Prevenció de Riscos Laborals.

La missió d'aquesta comissió és avaluar la implantació i el desenvolupament d'aquesta titulació i verificar el correcte compliment de les corresponents Memòries Verificades per l'ANECA.

El dia 25 de febrer a les 18:30 es realitzarà una audiència pública en la Sala de Juntes de la Facultat de Dret (0011PB003), perquè qualsevol persona interessada a presentar una aportació a aquesta comissió com a contribució al procés d'avaluació puga fer-ho.