Concurse pòsters de Treballs Fi de Grau (2014-15) de Grau en **Ing. So i Imatge en Telecomunicació

Data de la notícia: 08-02-2016

Participants

Alumnes graduats en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació, que hagen finalitzat els seus estudis durant el curs 2014-15 en la UA.

Característiques del pòster

• Grandària en format A3 orientat en vertical (42 cm d'alt x 29,7 cm d'ample).
  • En la part superior del pòster hauran de figurar necessàriament els següents punts: Títol, autor i resum del PFC (aproximadament 300 paraules).
  • No s'inclourà cap referència als tutors.

Criteris de valoració
  • Grau d'innovació.
  • Aportació al món professional, i especialment al sector audiovisual.
  • Possibilitats d'implantació real

Procés de selecció dels premis
Es realitzarà mitjançant vot secret dels membres convidats a les conferències de la SETMANA DE LES TELECOMUNICACIONS i el professorat. Cadascun d'ells seleccionarà els tres treballs que considere més innovadors, puntuant amb 3 punts al millor, 2 al segon i 1 al tercer.

Premis
Es lliurarà un primer premi de 180 euros, un segon premi de 140 euros i un tercer premi de 120 euros. S'atorgaran esments en funció de la qualitat dels treballs per valor de 50 euros.

Patrocinador
Escola Politècnica Superior. Universitat d'Alacant.

Col·laboradors
Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics de Telecomunicació. Escola Politècnica Superior.