Inauguració de nous espais en Politècnica IV

Data de la notícia: 04-02-2016

Dilluns 8 de Febrer a les 13:00 hores.

Es van a inaugurar nous espais en l'edifici de la Politècnica IV. Les actuacions que s'han dut a terme afecten a la planta baixa i al soterrani. S'ha modificat el Saló d'Actes, traslladant-ho a la planta baixa per a una major accessibilitat i amb un equipament tecnològic millorat, fàcil de trobar, entrant a l'edifici a mà esquerra ens trobem amb ell.

En la planta soterrani, en l'antiga ubicació del saló d'actes, ajuntant-ho amb altres estades secundàries un espai per al treball en grup dels estudiants, obert i amb equipament per a fomentar el treball en equip dels estudiants, tan necessari en els estudis actuals.

També s'ha pavimentat el pati central, per a millorar el seu usabilidad per a docència, per a exposició de treballs. A més, aquest espai compta amb una sèrie de tendals automàtics que permeten utilitzar l'espai tant a l'hivern com a l'estiu.