Nou espai de treball en grup

Data de la notícia: 27-01-2016
Visites: 2016

El Vicerectorat de Campus i Sostenibilitat juntament amb l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, han fet un esforç per a millorar els recursos disponibles per als estudiants i han creat en l'edifici de la EPS-IV (0039), un espai per al treball i estudi en equip.

Aquest espai està situat en el soterrani de l'edifici, en l'antic saló d'actes, i compta amb el mobiliari i instal·lacions necessàries per a poder aprofitar al màxim el temps del que disposen els estudiants.

Aquest espai àmplia les capacitats de l'aula ECISA, regint-se per igual normativa. L'espai romandrà obert els dies d'obertura de l'edifici de 9:00 a 21:15 ininterrompudament.

Sala estudio

Sala d

Excepcionalment, i durant el segon quadrimestre els dimarts al matí i els divendres estarà ocupada per tallers de projectes del grau d'arquitectura.