#FABclass: RESPONSIVE Morphologies

Data de la notícia: 21-01-2016

Logo Grande

La **FABclass #**Responsive **Morphologies se centrarà en l'aprenentatge i l'experimentació amb **arduino **grasshopper per al desenvolupament d'una morfologia complexa en l'arquitectura i el disseny. Així començar a trastejar amb el mòdul **FireFly per a **Grasshopper.

Aquest taller serà impartit per Maximiliano Romero Director del Phi.co **Lab un dels **fab **labs més avançats i experimentals del nord d'Itàlia inscrit en el **Politecnico Vaig donar **Milano. En aquest laboratori s'analitza la interacció entre la tecnologia i el disseny i la seua aplicació a l'arquitectura.

CONTINGUTS

• Primera sessió: Explicació de projectes i què es pot fer amb **grasshopper **arduino.
  • Segona Sessió contingut pràctic: Pràctica amb eines de projecte manuals i paramètriques.

REQUISITS

És necessari saber grasshopper i tenir instal·lat el mòdul FireFly. Si es té possibilitat es recomana portar el teu mòdul de arduino, si no s'intentarà proveir als alumnes inscrits d'un.

Dilluns 25 de gener 2016 de16.30 a 20.30

PROFESSORAT

Maximiliano Romero

LLOC

AFO. Edifici Politècnica IV. Universitat d'Alacant

PREU

Gratuït

INSCRIPCIÓ

És necesariala inscripció ja que l'aforament és limitat.