Emprèn Politècnica

Data de la notícia: 18-01-2016

Aprèn a emprendre amb la EPS. Presentació de possibilitats d'empreniment en la UA, del programa Erasmus Young Entrepreneur, l'esdeveniment DOEACT-UA i lliurament del premo de l'Hacker Club al millor TFG del curs 2014/15

Dijous que ve 21 de gener, a les 12:00, en el saló d'actes de l'Escola Politècnica (EPS1) tindrà lloc un acte conjunt organitzat per FUNDEUN,  L'Hacker Club i l'Escola Politècnica de la Universitat d'Alacant on podràs conèixer quin pot ser el teu camí per a iniciar o progressar en els teus projectes d'empreniment, aprofitant les oportunitats que et proporciona la Universitat.

En l'acte, després de la presentació de l'itinerari d'empreniment recomanat per als alumnes de la politècnica i del programa Erasmus de mobilitat per a emprenedors "Young Entrepreneurs", podràs obtenir una de les 10 beques per a participar en DOEACT-UA que a la fi de gener tindrà lloc en la Universitat d'Alacant.

Per a finalitzar l'acte, l'Hacker Club farà lliurament del "seu I Premi HackerClub" al millor Treball de finalització de Grau (2014-15) organitzat juntament amb l'Institut Universitari de Recerca Informàtica, consistent en un viatge organitzat a Silicon **Valley.