Ampliació de matrícula del segon semestre d'Estudis Oficials

Data de la notícia: 15-01-2016

Durant el curs 2015/16 els estudiants matriculats en estudis oficials de Llicenciatures/Diplomatures/Graus/Màster Oficials, podran afegir assignatures del segon semestre.
  • La matrícula es realitzarà en el teu Campus Virtual, sense cita prèvia, del 25 al 28 de gener de 2016
  • En aquest període només podran afegir assignatures del segon semestre els qui estiguen matriculats d'estudis oficials en el curs acadèmic 2015/16, és a dir que al juliol o setembre ja s'hagen matriculat del necessari per a complir la normativa de permanència.
  • Els alumnes ja matriculats en cursos anteriors que tinguen matrícula a temps complet podran ampliar fins a un màxim de 72 crèdits per curs.
  • Els alumnes ja matriculats en cursos anteriors que tinguen matrícula a temps parcial podran ampliar fins a un màxim de 47 crèdits per curs.
  • Per a alumnes de nou ingres en el present curs amb matrícula a temps parcial, podran ampliar a temps complet. Màxim de 60 crèdits per curs.
  • Els alumnes sol·licitants de beca, que amplien matrícula, hauran de comunicar-ho al Negociat de Beques.
  • L'alumne ha de comprovar que els grups de nova elecció no li produeixen **solapes d'horari.