Acte de celebració de la festivitat de Sant Tomás d'Aquino de la Universitat d'Alacant

Data de la notícia: 11-01-2016

Acte de Sant Tomás d'Aquino de la Universitat d'Alacant

Us informem que en l'Acte de Sant Prens d'Aquino d'enguany, s'ha proposat des de l'Escola Politècnica Superior el nomenament de Doctor Honoris causa de:

María Felisa Verdejo Maíllo (Béjar, 1950) és Catedràtica de Llenguatges i Sistemes Informàtics en la I.T.S. d'Enginyeria Informàtica de la Universitat d'Educació a Distància a Madrid. Pionera en la recerca sobre el processament del llenguatge natural a Espanya, ha sigut reconeguda també pels seus treballs en aprenentatge col·laboratiu, la intel·ligència artificial i la informàtica en general. Com a professora, ha desenvolupat docència i recerca en la Universitat Complutense (1978-1981), Universitat del País Basc (1981-1985), Universitat Politècnica de Catalunya (1985-1991), i UNED (des de 1991). Investigadora convidada en el ISI-*USC (USA) en el 2011-12. Fundadora de les societats científiques SEPLN (1983), AEPIA (1983). Ha format part del Comitè executiu de diverses associacions científiques internacionals, entre elles la Association for Computational Linguistics (ACL) i el seu capítol europeu EACL. Premi Nacional d'Informàtica José García Santesmases (2014) a la Trajectòria Professional.

En cas que vulgueu assistir a l'Acte de Sant Prens d'Aquino d'enguany, posar-vos en contacte amb protocol.

Invitació a l'acte de Sant Tomás d'Aquino, que tindrà lloc el pròxim 28 de gener.
Es prega confirmació en el telèfon 965903906 - e-mail: protocol@ua.es abans del 25.

Invitació

Programa de l'acte