Premi Ada Byron

Data de la notícia: 16-12-2015

Tota la informació sobre la convocatòria del premi Ada Byron amb el qual es vol destacar la labor de les professionals del sector de la tecnologia. El nom del premi és un homenatge a Ada Byron (Ada Lovelace), una de les dones més destacades en la història de l'enginyeria, reconeguda com la primera programadora d'ordinadors. La convocatòria estarà oberta des del 10 de desembre de 2015 fins al 4 de febrer de 2016 a les 17:00 i tindrà  una dotació econòmica de 3.000 euros i es lliurarà en el marc de les jornades ForoTech 2016, que tindran lloc en el mes de març en la Facultat d'Enginyeria de la Universitat de Deusto.