Talent UA

Data de la notícia: 11-12-2015

¡T'estem cercant!

¿Pertanys a la UA i eres artista? ¿On encaixa el que feixos? ¿Música? ¿Fotografia? ¿Grafiti? ¿Escriptura? ¿Has realitzat cinema o pertanys al món de la moda?... ¡Ens encantaria comptar amb el teu talent en esdeveniments de la UA!

Per favor, contesta al següent qüestionari si desitges participar en el procés de selecció de talents per a l'esdeveniment Aliméntate de la Cultura (MUA, maig 2016), la Celebració del dia de la RadioEPS i altres futures activitats. Més de 29.825 membres de la comunitat UA podran conèixer el teu talent. Solament et portarà un parell de minuts.

Aquest qüestionari és una iniciativa del professorat i de l'alumnat del Màster Universitari en Comunicació i Indústries Creatives de la UA.