Cicle de conferències 'Tecnologies per a la Salut'

Data de la notícia: 19-11-2015

La línia transversal de Tecnologies per a la Salut  de l'Institut Universitari d'Investigació Informàtica, organitza un cicle de conferències amb l'objectiu de promoure la seua àrea de coneixement i acostar a tota la comunitat universitària la manera en què les noves tecnologies són  aplicades en l'àmbit de la salut.

Les conferències tindran lloc en el Saló d'Actes de la EPS-I.
  • 26 de novembre a les 13h.  José María Salines, responsable del servei d'informàtica de l'Hospital Universitari de Sant Joan. Impartirà la conferència titulada "Cloud CEIB R+D.Sistema de gestió i extracció de coneixement per a bio-imatges en el núvol".
  • 3 de desembre a les 13h. Alberto Maldonado, investigador sènior del grup d'Informàtica Biomèdica **IBIME de l'Institut ÍTACA de València. Impartirà la conferència titulada "Interoperabilitat semàntica de la història clínica electrònica".
  • 10 de desembre a les 13h. Aurelia Bustos,  co-fundadora de Medbravo, oncóloga, metge i enginyera de programari. Impartirà la conferència titulada "Tecnologies de la informació aplicades a la recerca clínica en càncer". Suspesa per problemes d'agenda
Les citades activitats, són d'accés lliure, limitat únicament per l'aforament de la sala.