Curs de Seguretat en PRL en Espais Confinats i Rescat

Data de la notícia: 16-11-2015

Logo Grande

OBJECTIUS
Donar a conèixer al personal que realitza activitats en espais confinats els perills i riscos associats, condicions mínimes de seguretat, legislació aplicable, realització de procediments, equips per a l'execució de l'activitat i personal mínim en activitats de risc. Maniobres bascas de rescat de persones accidentades en espais confinats.
DIRIGIT A a:
Aquest curs està dirigit als futurs Tècnics Superiors en PRL, que han de conèixer les diverses tècniques i els materials necessaris per a poder desembolicar-se amb seguretat en espais confinats. Així com als futurs professionals que pel seu perfil curricular poden desenvolupar la seua activitat professional en espais confinats tals com a cisternes i pous, clavegueram i sanejament, depuració d'aigües, soterranis i golfes, cubes i dipòsits, reactors químics, cellers de vaixell, furgons, sitges, arquetes subterrànies i galeries de servei entre uns altres. I al personal que realitza activitats en espais confinats.

Curs de Seguretat en PRL en Espais Confinats i Rescat
Organitzador. Escola Politècnica Superior. Dpto. Enginyeria Química.
Curs reconegut com a activitat acadèmica orientada a la formació amb reconeixement de 2 crèdits ECTS. Aprovat en Consell de Govern de 29 octubre de 2015.
Primera edició
Grup A: 9 a 13 maig 2016. Horari 16:00 a 20:00. Places 20.
Grup B: 16 a 20 maig 2016. Horari 16:00 a 20:00. Places 20.
Segona edició
12 a 16 setembre 2016. Horari 16:00 a 20:00. Places 20.
Gestió docent i administrativa
Persona de contacte
Gestió acadèmica: Pedro Varó Galvañ. Telf. 965903400 ext. 2328. E-mail: pedro.varo@ua.es
Gestió administrativa: Luisa Gómis Yagües. E-mail: diqui@ua.es
Ubicació centre gestor
Departament d'Enginyeria Química. Facultat de Ciències (Edifici Nº 8) - Universitat d'Alacant. Campus de Sant Vicent del Raspeig, s/n. I-03690 Sant Vicent del Raspeig.
Procediment d'admissió
Per ordre de preinscripció. Primera edició Grup A i B, preinscripció de 16 novembre
2015 a 30 març 2016. Per a la segona edició s'obrirà un nou termini de preinscripció l'1 de juny de 2016. Comunicació d'admissió i enviament de rebut de matrícula 1 abril 2016. Formalització de matrícula de l'1 al 15 abril.
Aula. L'aula assignada es comunicarà als admesos quan se'ls envie el rebut de matrícula per a la formalització de la mateixa.
Tarifa General: 115 €.
Tarifa per a alumnes matriculats en el curs 2015-16 en el Master en Prevenció de Riscos Laborals de la UA: 46 €.