Taller d'automotivació del PAT

Data de la notícia: 12-11-2015

¿Què et que impulsa a actuar? ¿I a donar el millor de tu cada dia? Molt sovint cerquem aquesta energia en factors externs, pals i carlotes que ens facen actuar. Però, ¿per què cercar fóra el que pots fer el teu mateix? L'automotivació consisteix a aprendre a conèixer-se un de mateix i ser conscient del que et permet produir aqueix combustible per a posar-te en acció, gaudint en el teu dia a dia.
En aquest taller aprendrem, des d'una aproximació pràctica i vivencial,  nous coneixements i eines que et permeten conèixer quin és el combustible que et mou perquè aconseguisques TU MAJOR ÈXIT en els resultats dels teus estudis.
Un taller per a descobrir el teu enorme potencial natural i l'extraordinària força automotivadora que genera el seu autoconeixement

Data de l'esdeveniment: Dijous 3 de Decembre. De 10 a 15 hores
Lloc de celebració: Aula A2/0D27 de l'aulari II

Facilitadora: Nuria Alberquilla de la Creu. Coach Individual i d'Equips. PNL. Formadora i Psicòloga