CURS MODELAT 3D AMB PROGRAMARI LLIURE. DETALLS CONSTRUCTIUS

Data de la notícia: 30-10-2015

El curs està organitzat des del Departament d'Edificació i Urbanisme i tindrà lloc entre el 12 i el 20 de novembre de 2015. Dirigit especialment a alumnes del Grau en Arquitectura Tècnica, Arquitectura i Enginyeries.

El curs està indicat per a tècnics del sector de la construcció, i abasta principalment programes de modelizado. Durant les quatre jornades docents, es manejaran les diferents funcions, eines, característiques, comandos i tècniques existents per a crear, editar i personalitzar models en l'àmbit de la Construcció Arquitectònica.
El curs es desenvolupa des del punt de vista del tècnic, aprenent el maneig informàtic aplicant-ho al posterior desenvolupament professional, passant d'una visió general a una més específica, i desenvolupant exemples d'aplicació de casos pràctics reals on aquest tipus de programes de disseny és molt útil. S'adjunta la web on es podrà consultar tota la informació i el formulari d'inscripció.

Més informació i inscripcions: