Audiència Pública de la Comissió d'Avaluació Externa

Data de la notícia: 05-10-2015

La comissió avaluarà la titulacions de Grau en Arquitectura Tècnica, Master en Gestió de l'Edificació, Master en Desenvolupament d'Aplicacions i Serveis Web i Master en Gestió Sostenible i Tecnologies de l'Aigua.

Durant els dies 22 i 23 d'octubre, la Universitat d'Alacant rep la visita de la Comissió d'Avaluació Externa de les següents titulacions:
  • Grau en Arquitectura Tècnica
  • Master en Gestió de l'Edificació
  • Master en Desenvolupament d'Aplicacions i Serveis Web
  • Master en Gestió Sostenible i Tecnologies de l'Aigua
La missió d'aquesta comissió és avaluar la implantació i el desenvolupament d'aquestes titulacions i verificar el correcte compliment de les corresponents Memòries Verificades per la ANECA.

El dia 23 d'octubre està prevista una audiència pública en el SALÓ D'ACTES (0016PB029) de l'Escola Politècnica, perquè qualsevol persona interessada a presentar una aportació a aquesta comissió com a contribució al procés d'avaluació, puga fer-ho. L'audiència tindrà lloc de 9:00 a 10:00 h.