Règim especial finalització estudis plans en extinció

Data de la notícia: 01-10-2015

L'alumnat de la UA que tinga pendent de superar un màxim de tres assignatures per a finalitzar els seus estudis en plans d'estudi de títols oficials en extinció, podrà acollir-se al règim especial de finalització d'estudis establit en aquesta resolució.

En aquest règim especial solament es podrà formalitzar una matrícula per assignatura i només donarà dret a una convocatòria d'examen per a superar-la.
El termini de presentació de sol·licituds per al primer període d'exàmens serà de l'1 al 15 d'octubre i per al segon període de l'1 al 15 de juny. Els períodes d'examen coincidiran amb els períodes extraordinaris aprovats en el calendari acadèmic del curs 2015-16.

Per a sol·licitar aquesta convocatòria especial has d'emplenar aquesta sol·licitud, dirigida al rector i presentar-la en secretaria.