Data de la notícia: 29-09-2015

Es podran realitzar aportacions a aquesta comissió mitjançant la bústia de suggeriments de l'EPS, fins al dia 30 de setembre.

Durant els dies 30 de setembre i 1 i 2 d'octubre la Universitat d'Alacant rep la visita de la Comissió d'Avaluació Externa del Grau en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació. La missió d'aquesta comissió és avaluar la implantació i el desenvolupament del grau i verificar el correcte compliment de la Memòria Verificada aprovada per l'ANECA.

La bústia de suggeriments de l'EPS estarà disponible fins al dia 30 de setembre perquè qualsevol persona interessada a presentar una aportació a aquesta comissió com a contribució al procés d'avaluació puga fer-ho.