PREMIS FUNDACIÓ PRINCESA DE GIRONA 2016

Data de la notícia: 29-09-2015

Logo Grande

Els guardons cerquen reconèixer la trajectòria de joves d'entre 16 a 35 anys i a una entitat que hagen destacat per la seua capacitat emprenedora amb projectes innovadors

La Fundació Princesa de Girona (FPdGi) ha obert el termini de presentació de candidatures als Premis FPdGi 2016. Les persones o entitats interessades a participar en aquesta nova edició dels Premis FPdGi poden presentar les seues candidatures abans de les 23h del dia 30 de novembre de 2015.

La FPdGi convoca anualment els Premis Fundació Princesa de Girona amb la voluntat de promoure i fomentar la iniciativa i l'esforç, la recerca científica i la creativitat artística, la solidaritat i el desenvolupament del talent de joves emprenedors i innovadors que demostren inquietud per construir un món més just en un entorn globalitzat, i que tenen la capacitat d'assumir riscos i la motivació necessària per a induir canvis en la societat.

En total es concedeixen cinc premis: quatre premis individuals a joves (entre els 16 i els 35 anys) que escometen i comencen una obra, un negoci, una obstinació, especialment si comporten dificultat o risc, i amb açò són capaços d'induir de forma creativa canvis positius en la societat, i a una entitat que treballa a favor dels joves, especialment en el foment de l'esperit emprenedor, empleabilidad i inserció laboral, educació i èxit escolar, vocació i talent.

Els premis al detall

Premie Fundació Princesa de Girona Social (individual): Dirigit a premiar a joves emprenedors socials amb projectes que fomenten la integració de grups marginats o en risc d'exclusió.
Enllace bases Enllace formulari de presentació de candidatura

Premie Fundació Princesa de Girona Recerca Científica (individual): Dirigit a premiar a joves científics (incloent les ciències humanes i socials) amb projectes o experiències de recerca destacades en la seua disciplina, emprenedores, innovadores i amb un elevat potencial de desenvolupament futur.
Enllace bases Enllace formulari de presentació de candidatura

Premie Fundació Princesa de Girona Arts i Lletres (individual): Dirigit a premiar a joves amb un talent i una obra prometedora en qualsevol disciplina de les arts i les lletres, i que servisca d'exemple i inspiració per a altres joves.
Enllace bases Enllace formulari de presentació de candidatura

Premie Fundació Princesa de Girona Empresa (individual): Dirigit a premiar a joves amb iniciativa emprenedora en l'execució d'un projecte original i viable d'empresa.
Enllace bases Enllace formulari de presentació de candidatura

Premie  Fundació Princesa de Girona Entitat: Dirigit a premiar la trajectòria destacada d'una entitat que treballa a favor dels joves, especialment en el foment de l'esperit emprenedor, **empleabilidad i inserció laboral, educació i èxit escolar, vocació i talent.