Edició 14 de la revista Politècnica

Data de la notícia: 04-09-2015

Si arriba l'edició 14 de la revista de l'Escola és gràcies a vosaltres, lectors i col·laboradors.

A vosaltres, professors, estudiants i companys de la Universitat, us volem donar les gràcies per recolzar aquest projecte i esperem que gaudiu de l'últim lliurament que ja podeu arreplegar en els edificis de la Politénica.

¿Què trobem en la revista 14?

Josué ens transporta a la passada edició del Hackathon. Tenim l'oportunitat de conèixer els concursos internacionals com el qual ha guanyat l'arquitecta Verónica o el de videojocs que van gaudir els vostres companys de Multimèdia. Coneixem l'experiència de dos aventurers, Álex que va gaudir de l'Erasmus a Salzburg i Abel que s'ha animat a realitzar un programa de voluntariat a Polònia. Juan ens parla dels murals ceràmics i els nostres veterans Vicente i Antonio ens introdueixen en les curiositats sobre Leonardo da Vinci i la Galàxia. María Lydia i Verónica han creat un reeixit blog literari. Faust ens parla de la importància dels idiomes en el futur i les opcions que dóna la Universitat per a estudiar-los. Mireia ens trasllada al campus de xiques i tecnologia celebrat a l'estiu i Carlos ens convida a unir-nos al projecte de la ràdio. El teleco Antonio ens explica perquè són importants els estudis de postgrau segons la seua experiència i Bruno la seua marxa per l'i-commerce des que va acabar la carrera d'Informàtica. Andrés explica els segells europeus als quals opta la EPS. Tot açò sense la picada d'ullet humorística en la vinyeta del gran Enrique.