Atenció administrativa estiu 2015, corts de llum programats i parada tècnica de serveis informàtics.

Data de la notícia: 30-07-2015

La Unidad Centralizada de la Universidad de Alicante estará ubicada del 3 al 31 de agosto en la oficina de prácticas de la Secretaría de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, situada en el edificio Germán Bernácer. El horario de trabajo de dicha Unidad será de 08:30 a 14:00 horas.

El martes 11 de agosto hay previsto un corte del suministro eléctrico de 10:30 a 14:30 horas.

Segons circular número 6/2015

Del 3 al 23 d'Agost solament es mantindran en servei:
- Carteria
- Servei d'informàtica
- Sala 24 hores de la Biblioteca General
- Atenció mèdica
- Registre General
- Seu d'Alacant, edifici del Carrer Sant Fernando 40
- L'Oficina d'Informació a l'Alumnat, que prestarà servei durant tot el mes en l'edifici Germán Bernacer.

L'Aulari II estarà tancat durant tot el mes d'Agost.

D'altra banda des del Vicerectorat de Campus, ens comunica que el dia 3 d'Agost es tallarà el servei d'electricitat en tot el Campus, així com el dia 6 d'Agost en Politècnica I i II, per la qual cosa els nostres serveis web i pàgina  pública es veuran afectats tots dos dies.

Així mateix, il Servei d'Informàtica de la UA informa que s'ha programat una parada tècnica el dia 4 d'Agost a les 9h, en la qual es veuran afectats els serveis de pàgina web de la UA, UACloud, UXXI, etc. (però no afectarà al correu electrònic). Pel que el dia 4 també es veurà afectada en algun moment la pàgina web de l'Escola.