Summer Camp Agost per a adults American University in Bulgària

Data de la notícia: 14-07-2015

Logo Grande

Nou programa previst aquest mes d'Agost en la American University in Bulgària per a adults. Una opció perfecta per a persones necessitades de donar un fort impuls a l'anglès d'una manera diferent, mentre descobreixes un acollidor i sorprenent país.

Classes matinals combinades amb un seminari en les vesprades sobre competències en lideratge intercultural “Lidership management Skills” que us servirà com a impuls per a posar a prova i millorar la vostra fluïdesa amb ell idioma. Tot açò de la mà d'un ampli equip de professors i una experta en la matèria i directora del departament de relacions externes en la AUBG.

I, per si no fos poc, duu-ho a terme al mateix temps que et relaciones amb alumnes de diferents nacionalitats, descobreixes estimulants paratges, assisteixes al festival internacional de jazz de Bansko i gaudeixes de tot açò a un preu inigualable.

¡Treu-li el màxim partit al teu estiu!.