Curs d'especialització en **AngularJS

Data de la notícia: 09-07-2015

Logo Grande

Curs d'especialització en **AngularJS. Termini d'inscripció fins a 31 d'agost. Període de matriculació de l'1 al 10 de setembre. Durada 30 hores. Els divendres de l'11 de setembre al 23 d'octubre, de 16:00h a 21:00h

La Universitat d'Alacant organitza aquest curs en el qual es realitzarà una aplicació web responsive utilitzant AngularJS.

Aprèn a crear potents aplicacions web dinàmiques que són executades completament en el client, i connecta-les a la base de dades amb un servei REST. Utilitza frameworks com Bootstrap per a fer responsive les teues aplicacions i aprèn tècniques avançades sobre Javascript. Crea a més mòduls per a compartir codi entre les teues aplicacions, i desenvolupa una aplicació fàcilment escalable.

Es podran obtenir 3 crèdits de titulacions a extingir assistint i lliurant els exercicis de classe. El preu del curs és de 199,98€. El nombre de places disponibles és de 30 places. L'ordre d'inscripció així com la titulació d'origen serà determinant per a aconseguir plaça (aquelles titulacions relacionades amb la matèria del curs).

La web del curs i la inscripció està en http://mde.dlsi.ua.es/cursoangularjs

Durada: 30 hores.

Dates: Els divendres de l'11 de setembre al 23 d'octubre, de 16:00h a 21:00h

Lloc: EPS1, L03 (Sala Mac)