Sol·licitud d'adaptació al Grau per a alumnes de les titulacions a extingir, i del Grau d'Arquitectura al Grau de Fonaments de la Arquitectura

Data de la notícia: 07-07-2015

La sol·licitud  de l'adaptació es realitzarà via web a través del formulari que s'indica més a baix.

Termini: 27, 28 i 29 de Julio

L'accés al formulari està restringit i només es pot accedir a ell amb l'usuari i password de la EPS. Per a qualsevol problema amb l'usuari comunique-ho a través del contactar.

>> Accés al formulari de sol·licitud.

El fet de sol·licitar l'adaptació comporta la seua acceptació. Una vegada finalitzat el termini l'alumne NO PODRÀ renunciar a la seua petició.

El període de matrícula per a alumnes adaptats a grau és del 7 al 9 de setembre, quan accedisquen al campus virtual en aquest termini tindran el seu nou perfil de grau creat, per a poder realitzar la selecció d'assignatures

NOTA: ALUMNES QUE S'HAN ADAPTAT Als GRAUS: a causa que les actes no estan tancades, en la matriculació us eixiran les assignatures que teniu adaptades com matriculables. Com el programa us demanarà un  mínim de crèdits, haureu de seleccionar alguna de les assignatures que teniu adaptades i quan es tanquen les actes des de secretaria us les marcaren com a tal. S'intentarà fer abans del primer pagament de la matrícula. Si no donara temps, s'arreglaria en el segon pagament. Un altre problema detectat, és que en seleccionar assignatures, el programa t'obligue a seleccionar algunes de les ja adaptades provocant així un excés de crèdits. En aquests casos heu d'emplenar una instància en secretaria sol·licitant aquestes assignatures. Teniu de termini fins al 15 de setembre (inclòs).

NOTA: aquesta sol·licitud és per a aquells alumnes de la EPS que NO hagen acabat els seus estudis en alguna de les titulacions a extingir i vulguen adaptar-se al seu equivalent en els nous graus per a continuar els seus estudis en els mateixos.

NOTA : Per a aquells alumnes ja titulats que estiguen interessats en els cursos d'adaptació o cursos pont, poden consultar la informació en