Alumna de la EPS guanyadora del premi IMPULSO a iniciatives empresarials innovadores

Data de la notícia: 19-06-2015

Andrea Lluch, alumna del Master en Desenvolupament d'Aplicacions i Serveis Web de la EPS ha sigut guardonada amb el premi IMPULSO de la Universitat d'Alacant

Aquest dijous 18 de juny, es realitzat l'acte de lliurament dels premis IMPULSO a INICIATIVES EMPRESARIALS INNOVADORES en la Universitat d'Alacant.

En ella en la modalitat B, ha sigut guardonat el projecte KEDAS  ofereix als usuaris una eina fàcil que permet trobar i publicar activitats del seu interès per a quedar amb persones reals. Tant les empreses com a particulars poden publicar quedades mitjançant un breu formulari, indicant temàtica, data i lloc.

Aquest projecte va ser ideat i desenvolupat per l'alumna Andrea Lluch del Master en desenvolupament d'Aplicacions i Serveis Web. L'equip ho completen els dissenyadors gràfics Jorge Juan Oliva, Eloy Castillo i Jesús Rodríguez.

És un clar exemple d'emprenedora, en el mes de novembre de 2014, va guanyar esdeveniment Startup Junior 5
 UCV d'emprenedors amb el projecte AndaliaVIP en el qual participaven totes les universitats de la comunitat Valenciana.

Al gener de 2015, Andrea va tornar a guanyar l'esdeveniment d'emprenedors ACTUA amb el projecte Kedas  que permetia a qualsevol persona presentar una idea empresarial, tenint l'oportunitat que ser desenvolupada amb l'ajuda d'experts de totes les àrees de negoci.

Enhorabona de part de la EPSA!!