CURS BÀSIC DE BIM (BUILDING INFORMATION MODELING): REVIT 2015- Edició Juny

Data de la notícia: 26-05-2015

El curs està organitzat des del Departament d'Edificació i Urbanisme i tindrà lloc entre el 15 i el 18 de Juny de 2015. Dirigit especialment a alumnes del Grau en Arquitectura Tècnica, Arquitectura i Enginyeries.

Està indicat per a tècnics i estudiants del sector de la construcció que s'inicien en el disseny BIM per ordinador.

Durant les quatre jornades es manejaran les diferents funcions, eines, característiques, comandos i tècniques existents per a crear, editar i personalitzar models BIM en l'àmbit de la Construcció Arquitectònica.

El programa docent es desenvolupa des del punt de vista del tècnic, aprenent el maneig informàtic aplicant-ho al posterior desenvolupament professional, passant d'una visió general a una més específica, i desenvolupant exemples d'aplicació de casos pràctics reals on aquest tipus de programes de disseny és molt emprat a nivell internacional.

S'adjunta el cartell i la web on es podrà consultar tota la informació i el formulari d'inscripció.