Informe FAVORABLE de la ANECA: la Universitat d'Alacant amb l'Escola Politècnica al capdavant es converteix a la primera universitat espanyola a impartir el Grau en Enginyeria Robòtica

Data de la notícia: 22-05-2015

ESTEM D'ENHORABONA!!!!

La Universitat d'Alacant ha rebut l'Informe d'Avaluació FAVORABLE del Grau en Enginyeria Robòtica el qual permetrà a la nostra Escola impartir la docència en aquest grau per al pròxim curs 2015/2016.
L'objectiu general del nou títol de Graduat/a en Enginyeria Robòtica és preparar professionals amb una formació àmplia i sòlida per a realitzar labors d'enginyeria en totes les fases del cicle de vida de sistemes, aplicacions i productes que estiguen relacionats amb la robòtica, aplicant el coneixement científic i els mètodes i tècniques propis de l'enginyeria.
Els graduats estaran capacitats per a dissenyar, desenvolupar, adaptar i/o mantenir cèl·lules robotitzades de fabricació, perquè puguen ser integrades de forma adequada en línies de producció. També associat al sector industrial poden realitzar labors d'assessorament, control de qualitat i gestió del manteniment dels robots dins dels departaments d'enginyeria i/o producció.
En el terreny de la robòtica de serveis, els graduats podran desenvolupar, adaptar i/o mantenir robots dedicats a serveis personals (assistència a persones, companyia, neteja, seguretat domèstica, etc.) i a serveis professionals (neteja de carrers, seguretat, inspecció i manteniment d'infraestructures, medicina, construcció, agricultura, etc.)

Imagen de robot