Huawei Espanya ofereix beques de formació de dues setmanes a Xina

Data de la notícia: 14-05-2015

El programa de formació per a estudiants EL FUTUR DE LES TICS és una iniciativa de Huawei Espanya que s'emmarca dins del projecte global de la companyia 'Telecom Seeds for the Future'. El programa oferirà als 20 estudiants seleccionats una beca d'una durada aproximada de dues setmanes per a formar-se a Xina.

L'objectiu principal del ‘Futur de les TIC' és formar a joves universitaris sobre les principals tecnologies desenvolupades per la Companyia en la seua seu central en Shenzhen (Xina), així com de l'estratègia de negoci i els valors de Huawei.Aquesta iniciativa, que s'emmarca en l'estratègia de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) de Huawei Espanya i dins d'un memoràndum d'enteniment (MoU, per les seues sigles en anglès) subscrit entre Huawei i el Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme al setembre de 2012, incluyeuna beca d'aproximadament dues setmanes per a formar-se a Xina, on podran conèixer in-*situ l'entorn dinàmic i global de Huawei en el seu país d'origen. Durant el curs de formació, basat en el camp de les Telecomunicacions i la Recerca Tecnològica, els alumnes coneixeran el centre d'exposicions de Huawei, el seu centre de logística, laboratori de R+D i el centre de fabricació.

Més informació en: www.elfuturodelastic.com