Taller de Level UP en l'EPS

Data de la notícia: 21-04-2015

Aquesta xarrada és GRATUÏTA i podràs descobrir les claus que permeten a altres emprenedors una increïble evolució perquè pugues fer-ho tu mateix

Les coses estan canviant. Cada moment que passa es fa més important tenir grans capacitats per a trobar el teu buit en el mercat laboral espanyol. La filosofia Level UP diu que és possible i factible millorar els resultats professionals de qualsevol persona o empresa mitjançant la seua evolució en dues grans àrees, ambdues iguals d'importants: coneixement del funcionament de l'empresa i el consumidor i el desenvolupament del potencial de l'empresari o professional com a persona. Coneix la nostra proposta de Transformació i Desenvolupament de Negoci i descobreix com ja hem canviat el futur professional de molta gent.