Data de la notícia: 21-04-2015

Logo Grande

La prevenció de riscos laborals s'està convertint en l'actualitat en una eina indispensable per a qualsevol empresa o entitat que realitza les seues activitats en una societat moderna per a la qual la informació, la formació, la seguretat i la salut dels treballadors han de ser la principal prioritat.

En aquest context, l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant (EPS) ha implantat recentment en la seua oferta de titulacions el Màster Universitari en Prevenció de Riscos Laborals, amb la finalitat de col·laborar en la tasca de formar a futures generacions de professionals de la prevenció, servint alhora de plataforma per al desenvolupament d'activitats que permeten una interacció de la societat amb els diferents actors que integren la prevenció.

Les presents Jornades de Prevenció de Riscos Laborals PREVUA2015: Situació de la prevenció a Espanya, impulsades per la EPS, naixen amb idea de continuïtat, i pretenen ser un lloc de trobada per a tots els interessats en la prevenció: Empreses, col·legis professionals, institucions, investigadors de diferents àrees, alumnes o egressats d'estudis relacionats amb la prevenció.

Des de l'adreça de la EPS us convidem al fet que participeu en PREVUA2015, esperant que us resulte una experiència enriquidora tant des del punt de vista professional com a personal.

Escola Politècnica Superior (Universitat d'Alacant)

Sede
Escola Politècnica Superior, campus de Sant Vicent del Raspeig, Universitat d'Alacant

Inscripció amb reducció: fins al 10 de juny