I Premi DTIC-UPF al millor Treball Final de Grau realitzat a Espanya en Tecnologies de la Informació i les Comunicacions

Data de la notícia: 15-04-2015

El Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions de la Universitat Pompeu Fabra convoca l'I Premi al millor Treball Final de Grau (TFG) en Tecnologies de la Informació i les Comunicacions en les àrees directament relacionades amb els seus màsters de recerca en tecnologies de la informació i les comunicacions.
Candidats: Estudiants de qualsevol nacionalitat que hagen presentat la seua TFG en el curs acadèmic 2013-14 o tinguen previst presentar-ho en el curs acadèmic 2014-15 en un centre universitari espanyol, públic o privat.
Termini de presentació: fins al 30 d'Abril 2015
Premis: Es concedirà un premi d'1.000 euros i matrícula gratuïta en el programa participant d'aquest premi que el/la candidata/a faig seleccionat en la sol·licitud (en cas de ser admès/a).
Més informació en les bases del premi.

Animem especialment la presentació de candidatures al premi per part de candidates femenines