Concurs d'idees Fujitsu Linked Open Data 2015

Data de la notícia: 14-04-2015

Fujitsu Espanya i Fujitsu Laboratories, en la seua aposta per promoure la innovació des de dins de la societat, ha publicat el concurs d'idees Link Open Data 2015, per a promoure la utilització del Open Data com a via d'avanç en aplicacions per al sector públic i privat, a través de l'explotació de dades. La connexió de les diferents fonts de Open Data pot exercir un paper vital en les nostres vides en el futur, gràcies al seu potencial d'utilització per a la millora de la ciència, els negocis, i la societat. Aquest concurs està obert, tant per a persones individuals com a organitzacions.

Fujitsu Espanya i Fujitsu Laboratories, en la seua aposta per promoure la innovació des de dins de la societat, ha publicat el concurs d'idees Link Open Data 2015, per a promoure la utilització de l'Open Data com a via d'avanç en aplicacions per al sector públic i privat, a través de l'explotació de dades.
La connexió de les diferents fonts d'Open Data pot exercir un paper vital en les nostres vides en el futur, gràcies al seu potencial d'utilització per a la millora de la ciència, els negocis, i la societat.

El Concurs Fujitsu Linked Open Data 2015, té dues categories, que competiran per igual a l'hora de ser premiades:

• Categoria Concepte o Idea, per al desenvolupament d'idees o conceptes per a l'aplicació de serveis utilitzant fonts Open Data, sense necessitat de ser implementades.
  •  Categoria d'Aplicació, per a desenvolupar noves aplicacions que utilitzen fonts de dades Open Data ja existents, les quals hauran de ser implementades.

Un total de cinc premis formen part d'aquest concurs:
  • Un premi de 3.000 Euros per a cadascun dels següents sectors verticals.
    • Sector Públic (incl. Justícia) - a través de tots els sectors de govern, incloent educació, policia, transport públic, carreteres públiques, etc.
    • Sanitat - a través de tots els aspectes de serveis mèdics i professions relacionades amb la sanitat.
    • Finances (incl. Banca i Assegurances) - p.i. companyies que presten serveis financers
    • Altres indústries o activitats (p.i. Retail, Turisme, Energia, Serveis, Periodisme etc) - en el mercat i activitats relacionades.
  • Premi especial d'Innovació de Fujitsu Laboratories
Més informació a: http://www.fujitsu.com/es/linked-open-data-2015/index.html
Els projectes guanyadors, seran presentats en l'esdeveniment "Fujitsu World Tour 2015" que enguany a més coincideix amb el "Fujitsu Innovation Gathering". Tots dos se celebraran el pròxim 9 de juny en el pavelló IFEMA Nord de Madrid. Els guanyadors també tindran l'oportunitat de compartir les seues idees amb experts del món del Linked Open Data.