EVERIS es dóna a conèixer en la Politècnica

Data de la notícia: 31-03-2015

El pròxim 14 d'abril en el Saló d'Actes de la Politècnica I a les 12:00 hores tindrà lloc un acte d'aquesta empresa capdavantera en tecnologies de la informació.

A fi de donar-se a conèixer, l'empresa multinacional EVERIS, capdavantera en tecnologies de la informació, realitzarà una presentació als estudiants de la Politècnica el pròxim 14 d'abril en el Saló d'Actes de la Politècnica I a les 12:00 hores. En ella, s'inclouran ofertes de pràctiques remunerades als nostres estudiants i visites a les seues instal·lacions, entre unes altres.

A causa de la limitació de l'aforament, els interessats han d'inscriure's de forma gratuïta en la següent adreça web identificant-se amb l'usuari i contrasenya dels eServices: