'ARQUITECTURES COMERCIALS EFÍMERES, en carrer Sant Mateu'

Data de la notícia: 24-03-2015

És el treball de 44 estudiants del taller de Projectes Arquitectònics 5 de la Universitat d'Alacant, a càrrec de la professora Adriana **Figueiras i la col·laboració de Patricia Navarro. Aquest equip s'ha dedicat, durant el present curs, a explorar les possibilitats de les instal·lacions efímeres en façanes i aparadors i a impulsar el seu potencial innovador, experimental i creatiu en la regeneració dels espais urbans.

Des d'Arquitectures “Comercials Efímeres” hem organitzat una gran FESTA D'INAUGURACIÓ en la qual es mostraran al públic per primera vegada els nostres dissenys per a façanes i aparadors, així com la nova imatge urbana de PLA-CAROLINAS.

“ARQUITECTURES COMERCIALS EFÍMERES, en carrer Sant Mateu” és el treball de 44 estudiants del taller de Projectes Arquitectònics 5 de la Universitat d'Alacant, a càrrec de la professora Adriana Figueiras i la col·laboració de Patricia Navarro. Aquest equip s'ha dedicat, durant el present curs, a explorar les possibilitats de les instal·lacions efímeres en façanes i aparadors i a impulsar el seu potencial innovador, experimental i creatiu en la regeneració dels espais urbans.

“PLA-CAROLINAS” és el projecte de reactivació del comerç tradicional a través d'una imatge urbana pròpia, potent i identificativa per al barri, amb una intervenció centrada en l'Eix de Sant Mateu. Aquest projecte ha sigut realitzat per Lola Foia, Arquitecte per la Universitat d'Alacant, a partir del projecte W.A.T.C.H. 2013-2014.

Ambdues iniciatives sorgeixen de la col·laboració entre la Universitat d'Alacant i l'Ajuntament d'Alacant.

El dia de la inauguració és el pròxim 28 de març a les 11:00h del matí des de la plaça Manila, pròxima al carrer Sant Mateu. Volem que siga un matí de dissabte de passeig, mercat, alegria i participació col·lectiva. Comptarem amb la presentació de les intervencions per part dels seus autors, i alguna que una altra sorpresa.

11:00 Obertura en Plaza Manila
11:00-12:00 Recorregut guiat per totes les intervencions
12:00 Acte central en el Mercat

12:00-14:00 Recorregut guiat per la resta d'intervencions
14:00 Acte de Clausura en Plaza Pío XII

14:00 Tapeo en "El Racó de la Truita"

Tots els que presenten el flyer promocional tindran un descompte a l'hora de la seua consumició. Agraïm al bar “El Racó de la Truita” la seua col·laboració, el mateix se situa en el Mercat, punt central de la intervenció i sala d'exposicions improvisada per a l'ocasió.

Ens agradaria molt comptar amb la vostra assistència, així com amb la participació en les nostres pàgines de Facebook, twitter o tumblr on compartim el treball, les idees i l'entusiasme.

FACEBOOK: https://www.facebook.com/arquitecturascomercialesefimerascallesanmateo

TWITTER: @arqplacarolinas

TUMBLR:http://arqcomercialesefimeras.tumblr.com/